ElarK-PNU

Корекція порушень фонетичного боку мовлення у дітей засобами логоритміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пропадиста, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T08:59:23Z
dc.date.available 2021-02-16T08:59:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пропадиста О. В. Корекція порушень фонетичного боку мовлення у дітей засобами логоритміки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ольга Володимирівна Пропадиста. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4412
dc.description.abstract Сучасний стан модернізації спеціальної освіти в Україні характеризується об’єднанням наукових пошуків і зусиль, посиленою увагою до поглибленого вивчення особливостей загального, психічного і мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями розвитку з метою забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку кожної дитини з урахуванням її психофізичних особливостей, можливостей, здібностей, інтересів тощо. Це вимагає від спеціалістів усіх галузей супроводу дітей, пошуку нових ідей, методологій і технологій ефективної допомоги, підтримки та максимально можливого розвитку дитини для її успішного соціального й особистісного становлення. Мета дослідження - розробити й науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики корекції просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція порушень фонетичного боку мовлення у дітей засобами логоритміки uk_UA
dc.type Магістрська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу