Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сметанюк, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:02:59Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:02:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сметанюк О. Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Ольга Сметанюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4413 | |
dc.description.abstract | Проблема заїкання ‒ одна з найбільш складних в теорії і практиці логопедії. З’являючись в дошкільному віці, це порушення мовлення ускладнює вироблення комунікативних навичок, негативно позначається на формуванні особистості. Для заїкання характерним є те, що в одних ситуаціях воно проявляється в більшій мірі, в інших ‒ в меншій, або не проявляється зовсім. Мовлення ‒ це складна функціональна система, компоненти якої змінюються в залежності від цілей і мотивів діяльності, від ситуації, від уміння ставити комунікативні завдання і вибудовувати програму спілкування. Крім того, характер мови залежить від особистісних особливостей мовця, від його нервово‒психічного стану. Різноманітні і змінюються прояви заїкання створюють додаткові труднощі в роботі щодо її подолання. Мета дослідження ‒ вивчення розвитку навичок комунікації дітей з заїканням та покращення їх взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з заїканням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |