ElarK-PNU

Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оніщук, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:06:25Z
dc.date.available 2021-02-16T09:06:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Оніщук Н. І. Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Наталія Іванівна Оніщук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4414
dc.description.abstract Дошкільна освіта є ланкою галузі освіти, що виконує фундаментальну роль для подальшого розвитку дітей та має на меті підготовку їх до навчання у школі. Одним із основних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду, розвиток її творчих здібностей. Основних чинником повноцінного становлення в дошкільному дитинстві є мовленнєвий розвиток дитини, що визначає рівень сформованості потреб та інтересів, пізнавальних і соціальних мотивів, знань, умінь і навичок дошкільнят, що є фундаментом їх особистісної культури та подальшого розвитку під час навчання у школі. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості застосування дидактичних ігор як засобу підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу