Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Оніщук, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:06:25Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:06:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Оніщук Н. І. Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Наталія Іванівна Оніщук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4414 | |
dc.description.abstract | Дошкільна освіта є ланкою галузі освіти, що виконує фундаментальну роль для подальшого розвитку дітей та має на меті підготовку їх до навчання у школі. Одним із основних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду, розвиток її творчих здібностей. Основних чинником повноцінного становлення в дошкільному дитинстві є мовленнєвий розвиток дитини, що визначає рівень сформованості потреб та інтересів, пізнавальних і соціальних мотивів, знань, умінь і навичок дошкільнят, що є фундаментом їх особистісної культури та подальшого розвитку під час навчання у школі. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості застосування дидактичних ігор як засобу підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дидактичні ігри як засіб підготовки дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання в школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |