dc.description.abstract |
Проблема порушень голосу у дітей залишається актуальною, адже голосові перевантаження, пов’язані з вихованням дитини в дитячих дошкільних закладах, участь в різноманітних вокальних і хорових колективах, які не мають досвідчених педагогів, мовленнєві порушення, які включають порушення голосових якостей (ринолалія, ринофонія, афонія, дисфонія, заїкання, дизартрія). У практиці нерідко зустрічаються діти, які мають порушення голосу, що зумовлені екологічними та соціальними проблемами. У логопедичній літературі проблема порушень голосу розглядається як самостійна патологія і в зв’язку з іншими мовленнєвими розладами, в структурі яких є порушення просодичного компоненту. Відсоток порушень голосу серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з такими видами мовленнєвої патології, як ринолалія, заїкання, дизартрія, алалія досягає 41%. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення для формування голосових якостей. |
uk_UA |