Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гребенченко, Поліна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:19:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:19:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гребенченко П. В. Особливості формування голосових якостей у дітей з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Поліна Володимирівна Гребенченко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4417 | |
dc.description.abstract | Проблема порушень голосу у дітей залишається актуальною, адже голосові перевантаження, пов’язані з вихованням дитини в дитячих дошкільних закладах, участь в різноманітних вокальних і хорових колективах, які не мають досвідчених педагогів, мовленнєві порушення, які включають порушення голосових якостей (ринолалія, ринофонія, афонія, дисфонія, заїкання, дизартрія). У практиці нерідко зустрічаються діти, які мають порушення голосу, що зумовлені екологічними та соціальними проблемами. У логопедичній літературі проблема порушень голосу розглядається як самостійна патологія і в зв’язку з іншими мовленнєвими розладами, в структурі яких є порушення просодичного компоненту. Відсоток порушень голосу серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з такими видами мовленнєвої патології, як ринолалія, заїкання, дизартрія, алалія досягає 41%. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення для формування голосових якостей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування голосових якостей у дітей з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |