ElarK-PNU

Особливості формування голосових якостей у дітей з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гребенченко, Поліна Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:19:48Z
dc.date.available 2021-02-16T09:19:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гребенченко П. В. Особливості формування голосових якостей у дітей з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Поліна Володимирівна Гребенченко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4417
dc.description.abstract Проблема порушень голосу у дітей залишається актуальною, адже голосові перевантаження, пов’язані з вихованням дитини в дитячих дошкільних закладах, участь в різноманітних вокальних і хорових колективах, які не мають досвідчених педагогів, мовленнєві порушення, які включають порушення голосових якостей (ринолалія, ринофонія, афонія, дисфонія, заїкання, дизартрія). У практиці нерідко зустрічаються діти, які мають порушення голосу, що зумовлені екологічними та соціальними проблемами. У логопедичній літературі проблема порушень голосу розглядається як самостійна патологія і в зв’язку з іншими мовленнєвими розладами, в структурі яких є порушення просодичного компоненту. Відсоток порушень голосу серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з такими видами мовленнєвої патології, як ринолалія, заїкання, дизартрія, алалія досягає 41%. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення для формування голосових якостей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування голосових якостей у дітей з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу