ElarK-PNU

Формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябець, Єлизавета Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:22:20Z
dc.date.available 2021-02-16T09:22:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рябець Є. М. Формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Єлизавета Миколаївна Рябець. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4418
dc.description.abstract Розвиток гармонійної особистості є складним багатоступеневим процесом, ускладнювати який можуть різноманітні негативні чинники. Одним з них є порушення мовленнєвої діяльності, які негативно впливають на усі сторони особистості дитини, зокрема, на самосвідомість, важливою ланкою якої виступає самооцінка. Особливо цей вплив помітний та вагомий у період дошкільного дитинства, коли починається активне усвідомлення дитиною власного "Я", формується початкова оцінка власної особистості на основі оцінки оточуючих: батьків, педагогічного колективу, однолітків, друзів, тощо. Порушення мовленнєвого розвитку можуть стати перешкоджаючим фактором до встановлення позитивного контакту між дошкільником та його оточенням, що, в свою чергу, призводить до негативних емоційних переживань та формування неадекватної самооцінки. Мета дослідження – розробка та апробація методів навчально-корекційної роботи, що спрямована на формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування адекватної самооцінки у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу