Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савицька, Надія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:25:06Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:25:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Савицька Н. І. Альтернативні підходи до формування читання у дітей з порушенням мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Надія Іванівна Савицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4419 | |
dc.description.abstract | Навчити дитину правильному, цілісному, виразному та усвідомленому читанню – одне з основних завдань початкової освіти, оскільки читання займає провідну роль в освіті, розвитку та вихованні людини. Порушення читання мають негативний вплив на весь процес навчання, на психічний і мовленнєвий розвиток дитини. Своєчасне виявлення цих порушень, точне визначення їх патогенезу в кожному окремому випадку, відмежування дислексії від помилок читання іншого характеру надзвичайно важливо для побудови системи логопедичної роботи. Порушення процесу читання є достатньо поширеними у дітей молодшого шкільного віку. Для правильної організації процесу навчання важливо своєчасно визначити ті диференційні ознаки, що призводять в подальшому до порушень читання, а також поглиблено вивчити особливості їх утворення. Мета дослідження: на підставі вивчення особливостей засвоєння читання дітьми з порушеннями мовлення визначити технології, які ефективно застосовувати з метою інтенсифікації формування цієї навички на різних етапах її формування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Альтернативні підходи до формування читання у дітей з порушенням мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |