Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Оніщук, Світлана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:31:16Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:31:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Оніщук С. І. Особливості навчання грамоти дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Світлана Іванівна Оніщук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4420 | |
dc.description.abstract | З огляду на вимоги сьогодення змінюється стратегія і тактика навчання рідної мови. Головна увага звертається на актуальну, важливу мету освіти школярів – їх різнобічний мовленнєвий розвиток. Відповідно до мети, завданнями навчання є: розумовий розвиток, корекція порушень розвитку, прищеплення етичних і моральних норм, опанування мовою як засобом спілкування та пізнання. Зміст шкільної освіти з української мови оновлюється згідно з вимогами Державного стандарту освітньої галузі ,,Мова і читання” згідно встановлених нормативних компетенцій з урахуванням основних принципів навчання: функціонального комунікативно-лінгводидактичного, проблемно-пошукового, українознавчого та зважаючи на такі чинники, як доступність матеріалу, його достатність, доцільність, актуальність, інформативність і системність. Мета дослідження: провести дослідження стану розвитку опанування грамотою дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку та через аналіз отриманих результатів розкрити основні методичні аспекти оптимізації вказаного процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання грамоти дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |