ElarK-PNU

Особливості навчання грамоти дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оніщук, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:31:16Z
dc.date.available 2021-02-16T09:31:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Оніщук С. І. Особливості навчання грамоти дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Світлана Іванівна Оніщук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4420
dc.description.abstract З огляду на вимоги сьогодення змінюється стратегія і тактика навчання рідної мови. Головна увага звертається на актуальну, важливу мету освіти школярів – їх різнобічний мовленнєвий розвиток. Відповідно до мети, завданнями навчання є: розумовий розвиток, корекція порушень розвитку, прищеплення етичних і моральних норм, опанування мовою як засобом спілкування та пізнання. Зміст шкільної освіти з української мови оновлюється згідно з вимогами Державного стандарту освітньої галузі ,,Мова і читання” згідно встановлених нормативних компетенцій з урахуванням основних принципів навчання: функціонального комунікативно-лінгводидактичного, проблемно-пошукового, українознавчого та зважаючи на такі чинники, як доступність матеріалу, його достатність, доцільність, актуальність, інформативність і системність. Мета дослідження: провести дослідження стану розвитку опанування грамотою дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку та через аналіз отриманих результатів розкрити основні методичні аспекти оптимізації вказаного процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості навчання грамоти дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу