Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ціп, Софія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:40:36Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:40:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ціп С. М. Особистісна готовність до навчання в закладі загальної середньої освіти дітей з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Софія Миколаївна Ціп. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4422 | |
dc.description.abstract | Одним з пріоритетних напрямів державної політики виступає гуманізація системи освіти, що забезпечує інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір з акцентом на особистісно-зорієнтовану освітню модель, створенні рівних можливостей для дітей і молоді в отриманні якісної освіти, забезпеченні варіативності її отримання відповідно до здібностей та індивідуальних можливостей тощо. Виходячи з концепції модернізації змісту спеціальної освіти, логічно виникає необхідність по новому розглянути проблематику ефективності дослідження та оптимізації організації системи допомоги дітям із порушеннями мовлення. При цьому система роботи з ними має будуватися на активному використанні збережених можливостей дітей, бути комплексною і здійснюватися групою спеціалістів: невропатологом, логопедом, спеціальним педагогом, психологом та іншими фахівцями вузького спрямування, які можуть залучатись для більш детального дослідження. Мета роботи полягає у проведенні дослідження особистісної готовності дітей з типовим та порушеним мовленнєвим розвитком до освітньої діяльності в закладі загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особистісна готовність до навчання в закладі загальної середньої освіти дітей з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |