Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Барецька, Тетяна Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T09:51:37Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T09:51:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Барецька Т. В. Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Тетяна Віталіївна Барецька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 118 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4423 | |
dc.description.abstract | В даний час є великий контингент дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови (ЗНМ), для яких не виявлено і не обґрунтовані з позицій сучасних наукових досягнень сутнісні характеристики процесу формування основ патріотичного виховання дошкільників з порушеннями мовлення. Недостатньо визначені і не досліджені в практичній діяльності педагогічні умови, що детермінують дане явище. Діти з ЗНМ відчувають значні труднощі в мовленнєвій діяльності, які носять багатоаспектний характер: несформованість почуття мовлення; нездатність до побудови розгорнутих висловлювань; інертність у виборі мовних засобів, обумовлену недоліками когнітивно-мовленнєву діяльність. Патріотичне виховання, будучи важливою і невід’ємною складовою духовно-морального розвитку особистості дитини з недорозвиненням мовлення, може і повинно служити засобом в корекційно-розвивальній роботі з даною категорією дітей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити педагогічні умови для патріотичного виховання дітей з порушеннями мовлення в дошкільних установах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання елементів патріотизму у виховному процесі дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |