Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гордєєва-Жарківська, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T10:10:09Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T10:10:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гордєєва-Жарківська Т. М. Формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку із стертою формою дизартрії засобами графічних розповідей (комікси): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Тетяна Михайлівна Гордєєва-Жарківська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4424 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік займає особливе місце в житті дитини. У цьому віці опановується навчальна діяльність, яка є одним з головних факторів, що впливає на самооцінку дітей. Актуальність теми зумовлена тим, що кількість дітей, що мають порушення мовлення, з кожним роком збільшується. Дитина в період дошкільного віку починає себе усвідомлювати. Мовленнєва активність дитини слугує для неї інструментом засвоєння форм, видів, норм поведінки, при цьому дошкільник починає оцінювати себе та свою поведінку. Таке порушення як стерта форма дизартрії тягне за собою не лише порушення мовлення, але й певні порушення в уявленні про себе, такі діти не можуть критично оцінювати свої дії. Мета: розробити корекційно-розвиткову програму формування адекватної самооцінки у дітей із стертою формою дизартрії старшого дошкільного віку на основі коміксу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку із стертою формою дизартрії засобами графічних розповідей (комікси) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |