Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тімофєєва, Анастасія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T10:13:41Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T10:13:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тімофєєва А. І. Особливості розвитку та становлення мовлення у молодших школярів з порушеннями психомоторних функцій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Анастасія Іванівна Тімофєєва. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4425 | |
dc.description.abstract | Найважливішою психічною функцією людини є мовлення – основний засіб спілкування людей. Але мова – це не лише найважливіше знаряддя спілкування людей, а й могутній засіб набуття знань. Без розвиненої мови діти не зможуть здобути міцних і ґрунтовних знань з основ наук, не зможуть гармонійно розвиватися. Від рівня мовленнєвого розвитку дітей залежить і успішність їх навчання в школі. Рухова активність є потужним біологічним стимулятором життєвих функцій дитячого організму. Потреба в рухах становить одну з основних фізіологічних особливостей дитячого організму, будучи умовою його нормального формування і розвитку. Рухи, адекватні фізіологічним можливостям дітей завжди виступають як оздоровчий фактор, підвищується емоційний тонус, з’являється почуття радості, задоволення. Фізичні вправи, рухливі ігри та психогімнастика при правильному психолого - педагогічному підході є потужним оптимизирующим фактором. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально виявити особливості розвитку і становлення мовлення у молодших школярів з затримкою психомоторного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку та становлення мовлення у молодших школярів з порушеннями психомоторних функцій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |