ElarK-PNU

Формування міжпівкульної взаємодії у дітей з моторною алалією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпець, Яна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T10:22:26Z
dc.date.available 2021-02-16T10:22:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Карпець Я. О. Формування міжпівкульної взаємодії у дітей з моторною алалією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Яна Олександрівна Карпець. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4428
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки одним із пріоритетних напрямів роботи залишається корекція моторної алалії. Необхідність наукового дослідження питань етіології, патогенезу та корекції моторної алалії у дітей зумовлена: недостатнім рівнем теоретико-методологічної розробленості даної наукової проблеми й ускладненням її диференційної діагностики. Останнім часом все більшого поширення набуває нейропсихологічний підхід до діагностики та корекції порушень психічного розвитку, який передбачає аналіз стану мозкових систем та цілеспрямований вплив на слабкі ланки з опорою на сильні. Метою дослідження було визначено формування методики та програми формування міжпівкульної взаємодії у молодших школярів з моторною алалією, в основі якої покладене вивчення особливостей та характеру порушення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування міжпівкульної взаємодії у дітей з моторною алалією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу