Аннотации:
В умовах розвитку економіки та її глобалізації для вітчизняної туристичної галузі питання стратегічного розвитку, постановки і досягнення стратегічних цілей є нагальною умовою забезпечення в Україні сталого розвитку туризму. Позитивним фактом сучасного етапу економічного розвитку України є підвищена увага урядовців, науковців, бізнесу та громадян до проблем розробки стратегій розвитку, визначення стратегічних пріоритетів. За таких умов за останні роки в Україні було розроблено низку стратегічних документів, серед яких: «Стратегія сталого розвитку «Україна–2020», «Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 р.», «Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року. Мета роботи полягає у науковому та практичному вирішенні проблеми стратегічного розвитку підприємств туристичної галузі. Об’єкт дослідження: стратегічне управління туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження: стратегічний розвиток туристичного бізнесу.