Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бернацька, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T07:43:28Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T07:43:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бернацька С. В. Особливості розвитку уваги у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Василівна Бернацька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4473 | |
dc.description.abstract | Запровадження інклюзивного навчання вимагає від вчителів загальноосвітньої підготовки урахування у навчально-виховному процесі особливостей дітей з різними категоріями освітніх потреб. Однією із поширених проблем у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії є відсутність у вчителів системних знань про особливості протікання психічних процесів та специфіку врахування цього показника у навчальній діяльності. Оскільки для всіх категорій дітей із особливими освітніми потребами є характерним зниження пізнавальної діяльності та значно більший взаємозв’язок психічних процесів та функцій, ніж у дітей з типовим розвитком, тому врахування їхньої специфіки у навчальній діяльності є надзвичайно актуальним для теорії та практики інклюзивного навчання. Одним із провідних психічних процесів у навчанні молодших школярів, як з типовим розвитком, так із особливими освітніми потребами, є увага, завдяки якій забезпечується спрямованість пізнавальних процесів та якість засвоєння навчального матеріалу. Мета дослідження – здійснити порівняльний аналіз особливостей розвитку уваги у молодших школярів з різними категоріями освітніх потреб. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку уваги у молодших школярів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |