Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Новошевська, Ірина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T07:55:38Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T07:55:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Новошевська І. С. Особливості розвитку пам’яті в шкільному віці при різних типах психологічного дизонтогенезу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Сергіївна Новошевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4474 | |
dc.description.abstract | Пам’ять є однією з найважливіших психічних функцій головного мозку. Якщо сприймання – це початковий етап пізнавального процесу, відображення об’єктивної реальності, що діє на наші органи чуття у конкретний проміжок часу, то пам’ять – це відображення об’єктивної реальності, але тієї, що діяла в минулому. Будь-коли сприйняте, пережите в подальшому не зникає безслідно, і за певних умов матеріал минулого може бути більш або менш точно відтворений знову. Мета роботи – дослідити особливості розвитку пам’яті дітей шкільного віку при різних типах психологічного дизонтогенезу. Пам’ять є однією з найважливіших психічних функцій головного мозку. Якщо сприймання – це початковий етап пізнавального процесу, відображення об’єктивної реальності, що діє на наші органи чуття у конкретний проміжок часу, то пам’ять – це відображення об’єктивної реальності, але тієї, що діяла в минулому. Будь-коли сприйняте, пережите в подальшому не зникає безслідно, і за певних умов матеріал минулого може бути більш або менш точно відтворений знову. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку пам’яті в шкільному віці при різних типах психологічного дизонтогенезу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |