ElarK-PNU

Особливості розвитку пам’яті в шкільному віці при різних типах психологічного дизонтогенезу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новошевська, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-02-19T07:55:38Z
dc.date.available 2021-02-19T07:55:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Новошевська І. С. Особливості розвитку пам’яті в шкільному віці при різних типах психологічного дизонтогенезу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Сергіївна Новошевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4474
dc.description.abstract Пам’ять є однією з найважливіших психічних функцій головного мозку. Якщо сприймання – це початковий етап пізнавального процесу, відображення об’єктивної реальності, що діє на наші органи чуття у конкретний проміжок часу, то пам’ять – це відображення об’єктивної реальності, але тієї, що діяла в минулому. Будь-коли сприйняте, пережите в подальшому не зникає безслідно, і за певних умов матеріал минулого може бути більш або менш точно відтворений знову. Мета роботи – дослідити особливості розвитку пам’яті дітей шкільного віку при різних типах психологічного дизонтогенезу. Пам’ять є однією з найважливіших психічних функцій головного мозку. Якщо сприймання – це початковий етап пізнавального процесу, відображення об’єктивної реальності, що діє на наші органи чуття у конкретний проміжок часу, то пам’ять – це відображення об’єктивної реальності, але тієї, що діяла в минулому. Будь-коли сприйняте, пережите в подальшому не зникає безслідно, і за певних умов матеріал минулого може бути більш або менш точно відтворений знову. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку пам’яті в шкільному віці при різних типах психологічного дизонтогенезу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу