dc.contributor.author |
Савицька, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-19T08:00:10Z |
|
dc.date.available |
2021-02-19T08:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Савицька М.В. Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М.В. Савицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4475 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний вік є періодом інтенсивного формування психіки на основі тих передумов, які склалися в ранньому дитинстві. Висока сенситивність цього вікового періоду визначає великі потенційні можливості різнобічного розвитку дитини. По всіх лініях психічного розвитку виникають новоутворення різного ступеня вираженості, що характеризуються новими властивостями і структурними особливостями. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості запам′ятовування у дітей дошкільного віку з синдромом Дауна. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |