Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савицька, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T08:00:10Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T08:00:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Савицька М.В. Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М.В. Савицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4475 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік є періодом інтенсивного формування психіки на основі тих передумов, які склалися в ранньому дитинстві. Висока сенситивність цього вікового періоду визначає великі потенційні можливості різнобічного розвитку дитини. По всіх лініях психічного розвитку виникають новоутворення різного ступеня вираженості, що характеризуються новими властивостями і структурними особливостями. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості запам′ятовування у дітей дошкільного віку з синдромом Дауна. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |