ElarK-PNU

Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савицька, М. В.
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:00:10Z
dc.date.available 2021-02-19T08:00:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Савицька М.В. Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М.В. Савицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4475
dc.description.abstract Дошкільний вік є періодом інтенсивного формування психіки на основі тих передумов, які склалися в ранньому дитинстві. Висока сенситивність цього вікового періоду визначає великі потенційні можливості різнобічного розвитку дитини. По всіх лініях психічного розвитку виникають новоутворення різного ступеня вираженості, що характеризуються новими властивостями і структурними особливостями. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості запам′ятовування у дітей дошкільного віку з синдромом Дауна. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку запам’ятовування у дітей з синдромом Дауна uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу