ElarK-PNU

Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Троян, Ольга Олегівна
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:43:18Z
dc.date.available 2021-02-19T08:43:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Троян О. О. Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Олегівна Троян. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4480
dc.description.abstract Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями ця проблема є особливо актуальною, зважаючи на особливості психофізичного розвитку цих дошкільників. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низьким рівнем пізнавальної активності, що є первинним у структурі їхнього порушення. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток мотивації навчання, що негативно позначається на навчальній діяльності. Як результат у багатьох дітей відзначається шкільна дезадаптація, для попередження виникнення якої необхідно формувати психологічну готовність дітей до навчання. Мета дослідження – визначити рівень психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу