Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Троян, Ольга Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T08:43:18Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T08:43:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Троян О. О. Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Олегівна Троян. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4480 | |
dc.description.abstract | Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями ця проблема є особливо актуальною, зважаючи на особливості психофізичного розвитку цих дошкільників. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низьким рівнем пізнавальної активності, що є первинним у структурі їхнього порушення. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток мотивації навчання, що негативно позначається на навчальній діяльності. Як результат у багатьох дітей відзначається шкільна дезадаптація, для попередження виникнення якої необхідно формувати психологічну готовність дітей до навчання. Мета дослідження – визначити рівень психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості психологічної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до навчання у школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |