Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чупак, Ольга Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T08:46:50Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T08:46:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Чупак О. В. Розвиток дрібної моторики дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Василівна Чупак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4481 | |
dc.description.abstract | Розвиток дрібної моторики є значущим для всебічного розвитку дитини, оскільки сприяє розвитку пізнавальної діяльності, соціалізації та ін. Рівень розвитку дрібної моторики є одним із показників готовності дитини до навчання. Пізнання світу відбувається дітьми більш ефективно за умови достатнього рівня розвитку дрібної моторики, яка відповідає за рухи рук, кистей, артикуляційного апарату. Інтелектуальні порушення характеризуються не лише недорозвитком пізнавальних, емоційно-вольових процесів, а й моторики в цілому. Попри наявність у первинному порушенні відхилень у розвитку моторики, статистично вона є недорозвиненою та має різні прояви порушення у цієї у категорії дітей. Крім того, чим важчий ступінь порушення, тим більш виразними є порушення локомоторних функцій. Різні прояви недорозвитку моторики також відзначаються при різних клінічних формах олігофренії та деменції. Визначенні особливості розвитку моторики при інтелектуальних порушеннях в цілому свідчать про необхідність корекційно-розвитково впливу на дрібну моторику дітей. Мета дослідження – розробити програму розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток дрібної моторики дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |