ElarK-PNU

Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимчук, Христина Ярославівна
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:52:51Z
dc.date.available 2021-02-19T08:52:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Якимчук Х. Я. Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Ярославівна Якимчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4483
dc.description.abstract Проблема професійної орієнтації учнів з особливими освітніми потребами є достатньо актуальною, оскільки в сучасних соціально-економічних умовах випускник повинен бути сформованою особистістю, яка здатна приймати рішення щодо вибору професії, реалізації свого потенціалу в житті у відповідності до потреб ринку праці, власних інтересів, здібностей та нахилів. Підготовка учнів з особливими освітніми потребами до майбутньої трудової діяльності та їхнє працевлаштування ускладнюються через відсутність методик експертизи трудових можливостей та професійної орієнтації, заснованих на психофізичній діагностиці в умовах інклюзивного навчання. Низький рівень готовності учнів до праці обумовлений також недостатньою ефективністю організації профорієнтаційної роботи та відсутністю професійно-трудового навчання в інклюзивному закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження - розробити педагогічні умови здійснення профорієнтаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу