ElarK-PNU

Патріотичне виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасюк, Анна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:54:56Z
dc.date.available 2021-02-19T08:54:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тарасюк А. І. Патріотичне виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Іванівна Тарасюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4484
dc.description.abstract У Концепції національно-патріотичного виховання молоді зазначається, що результатом виховання має стати всебічно розвинений, національно свідомий та життєво компетентнісний громадянин, який здатний до саморозвитку та самовдосконалення. Сучасний випускник відповідно до Концепції Нової української школи має бути відповідальним громадянином та патріотом з активною позицією. Проблема патріотичного виховання молоді завжди є актуальною та значущою для суспільства і держави. Тому виховання патріотизму у підростаючого покоління є пріоритетним напрямом виховної роботи. У роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями патріотичне виховання має відбуватись з урахуванням особливостей психічного розвитку дітей, що обумовлює пошук ефективних шляхів реалізації його завдань. Проблема патріотичного виховання молоді є достатньо. Мета дослідження: визначити педагогічні умови патріотичного виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями у позакласній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Патріотичне виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу