Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасюк, Анна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T08:54:56Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T08:54:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тарасюк А. І. Патріотичне виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Іванівна Тарасюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4484 | |
dc.description.abstract | У Концепції національно-патріотичного виховання молоді зазначається, що результатом виховання має стати всебічно розвинений, національно свідомий та життєво компетентнісний громадянин, який здатний до саморозвитку та самовдосконалення. Сучасний випускник відповідно до Концепції Нової української школи має бути відповідальним громадянином та патріотом з активною позицією. Проблема патріотичного виховання молоді завжди є актуальною та значущою для суспільства і держави. Тому виховання патріотизму у підростаючого покоління є пріоритетним напрямом виховної роботи. У роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями патріотичне виховання має відбуватись з урахуванням особливостей психічного розвитку дітей, що обумовлює пошук ефективних шляхів реалізації його завдань. Проблема патріотичного виховання молоді є достатньо. Мета дослідження: визначити педагогічні умови патріотичного виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями у позакласній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Патріотичне виховання старшокласників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |