ElarK-PNU

Технології соціальної допомоги і підтримки сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федорович, Христина Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-02-22T08:50:47Z
dc.date.available 2021-02-22T08:50:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Федорович Х. І. Технології соціальної допомоги і підтримки сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 232 Соціальне забезпечення / Христина Ігорівна Федорович. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4499
dc.description.abstract В Україні у зв’язку з її інтеграцією в європейський простір відбуваються зміни у ставленні до людей з обмеженими можливостями. Це вимагає від установ соціальної сфери дотримуватися європейських стандартів щодо організації соціальної роботи з ними, у тому числі сім’ями, що виховують дітей з особливими освітніми потребами. Розвиток та виховання дитини в сім’ї є основною ланкою становлення дитини як особистості. Батьки зобов’язані постійно дбати про всебічний розвиток дитини, поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, сприяти здобуттю дітьми освіти, виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини. Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї. Саме тому, виховання – це стрижень інтелектуального, культурного, духовного, економічного розвитку суспільства і держави. Мета дослідження: з’ясувати та визначити особливості роботи працівників соціальної сфери з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, а також дослідити взаємовідносини між батьками та дітьми з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології соціальної допомоги і підтримки сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу