Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федорович, Христина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T08:50:47Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T08:50:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Федорович Х. І. Технології соціальної допомоги і підтримки сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 232 Соціальне забезпечення / Христина Ігорівна Федорович. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4499 | |
dc.description.abstract | В Україні у зв’язку з її інтеграцією в європейський простір відбуваються зміни у ставленні до людей з обмеженими можливостями. Це вимагає від установ соціальної сфери дотримуватися європейських стандартів щодо організації соціальної роботи з ними, у тому числі сім’ями, що виховують дітей з особливими освітніми потребами. Розвиток та виховання дитини в сім’ї є основною ланкою становлення дитини як особистості. Батьки зобов’язані постійно дбати про всебічний розвиток дитини, поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, сприяти здобуттю дітьми освіти, виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини. Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї. Саме тому, виховання – це стрижень інтелектуального, культурного, духовного, економічного розвитку суспільства і держави. Мета дослідження: з’ясувати та визначити особливості роботи працівників соціальної сфери з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, а також дослідити взаємовідносини між батьками та дітьми з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології соціальної допомоги і підтримки сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |