dc.description.abstract |
Проблема підвищення освітнього рівня підростаючого покоління, заснованого на оволодінні учнями предметними компетенціями, має велику соціальну значимість (І.А.Зимова, Р.М. Леонтьєва, Д.Б. Ельконін). Під предметними компетенціями в сучасній освіті розуміють такі компетенції, які забезпечують цілісність загальнокультурного, особистісного і пізнавального розвитку та саморозвитку, наступність всіх ступенів освітнього процесу, що лежать в основі організації і регуляції будь-якої діяльності учня незалежно від їх спеціально-предметного змісту (А. Г. Асмолов). Однією з важливих предметних компетенцій є самоконтроль. Він сприяє поліпшенню предметних результатів навчання, усвідомленості виконуваних дій, дозволяє школярам успішніше організовувати власну діяльність, робить позитивний вплив на особистість учнів. Мета дослідження полягає у розробці і теоретичному обґрунтуванні особливостей формування готовності до самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |