Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ган, Марта Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T13:24:12Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T13:24:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ган М. Р. Формування навичок самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марта Романівна Ган. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4502 | |
dc.description.abstract | Проблема підвищення освітнього рівня підростаючого покоління, заснованого на оволодінні учнями предметними компетенціями, має велику соціальну значимість (І.А.Зимова, Р.М. Леонтьєва, Д.Б. Ельконін). Під предметними компетенціями в сучасній освіті розуміють такі компетенції, які забезпечують цілісність загальнокультурного, особистісного і пізнавального розвитку та саморозвитку, наступність всіх ступенів освітнього процесу, що лежать в основі організації і регуляції будь-якої діяльності учня незалежно від їх спеціально-предметного змісту (А. Г. Асмолов). Однією з важливих предметних компетенцій є самоконтроль. Він сприяє поліпшенню предметних результатів навчання, усвідомленості виконуваних дій, дозволяє школярам успішніше організовувати власну діяльність, робить позитивний вплив на особистість учнів. Мета дослідження полягає у розробці і теоретичному обґрунтуванні особливостей формування готовності до самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |