ElarK-PNU

Формування навичок самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ган, Марта Романівна
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:24:12Z
dc.date.available 2021-02-22T13:24:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ган М. Р. Формування навичок самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марта Романівна Ган. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4502
dc.description.abstract Проблема підвищення освітнього рівня підростаючого покоління, заснованого на оволодінні учнями предметними компетенціями, має велику соціальну значимість (І.А.Зимова, Р.М. Леонтьєва, Д.Б. Ельконін). Під предметними компетенціями в сучасній освіті розуміють такі компетенції, які забезпечують цілісність загальнокультурного, особистісного і пізнавального розвитку та саморозвитку, наступність всіх ступенів освітнього процесу, що лежать в основі організації і регуляції будь-якої діяльності учня незалежно від їх спеціально-предметного змісту (А. Г. Асмолов). Однією з важливих предметних компетенцій є самоконтроль. Він сприяє поліпшенню предметних результатів навчання, усвідомленості виконуваних дій, дозволяє школярам успішніше організовувати власну діяльність, робить позитивний вплив на особистість учнів. Мета дослідження полягає у розробці і теоретичному обґрунтуванні особливостей формування готовності до самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування навичок самоконтролю у молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу