ElarK-PNU

Розвиток мовленнєвого дихання у дошкільників із ЗНМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Житар, Валентина Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:32:12Z
dc.date.available 2021-02-22T13:32:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Житар В. М. Розвиток мовленнєвого дихання у дошкільників із ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Михайлівна Житар. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4504
dc.description.abstract Сучасний етап розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології характеризується підвищенням рівня уваги щодо вивчення дітей з порушеннями психофізичного розвитку, зокрема надання їм необхідної комплексної (медичної, психолого-педагогічної та соціальної) допомоги (А. Богуш, В. Бондар, В. Синьова, В.Тарасун, М. К. Шеремет). Стан мовленнєвого дихання багато в чому визначає звукову культуру мовлення дитини (М. Алексєєва, В. Яшина). Вченими, на жаль, ще недостатньо розроблені механізми мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку, зокрема, не достатньо виявлено його складові, які здійснюють продукування мовлення. Одним з таких системоутворюючих чинників мовлення є мовленнєве дихання (Л. Белякова, А. Максаков).Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробленні методики формування і корекції мовленнєвого дихання у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток мовленнєвого дихання у дошкільників із ЗНМ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу