ElarK-PNU

Корекція пізнавальних процесів у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барановська, Лариса Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:36:15Z
dc.date.available 2021-02-22T13:36:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Барановська Л. М. Корекція пізнавальних процесів у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лариса Михайлівна Барановська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4505
dc.description.abstract В умовах сьогодення провідне місце у теорії і практиці корекційної освіти відводиться корекційній спрямованості навчально–виховного процесу. Спеціальне завдання освітнього закладу для дітей з інтелектуальними порушеннями – це корекція вад їх психофізичного розвитку. Важливим для розуміння шляхів його розглядання є теоретичне положення Л.С. Виготського про принципову можливість розвитку таких дітей завдяки формуванню у них вищих психічних функцій, соціальних за походженням і регульованих свідомістю. Мета дослідження – з’ясувати теоретичні положення проблеми розвитку та корекції психічних пізнавальних процесів дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження – розвиток психічних пізнавальних процесів молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – корекція психічних пізнавальних процесів (увага, пам’ять, мислення) молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція пізнавальних процесів у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу