ElarK-PNU

Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучер, Марина Петрівна
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:39:12Z
dc.date.available 2021-02-22T13:39:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кучер М. П. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Петрівна Кучер. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4506
dc.description.abstract Мовленнєва компетенція вважається однією з основних у системі мовних знань, умінь і навичок, необхідних молодшим школярам, у тому числі й з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), що визначають здатність користуватися усним і писемним літературним мовленням. Від того, як молодші школярі із ТПМ усвідомлюють різні граматичні категорії, у тому числі прийменники, залежить рівень їхнього подальшого володіння українською мовою й засвоєння інших шкільних предметів, оскільки для них українська мова - це мова навчання. Мета дослідження полягає в розробці, науковому обґрунтуванні, методичної системи, спрямованої на формування в молодших школярів із ТПМ комунікативно-мовленнєвих умінь засобом прийменникових конструкцій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу