Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сідор, Марія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T13:41:56Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T13:41:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сідор М. М. Формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Миколаївна Сідор. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4507 | |
dc.description.abstract | Головним завданням сучасної шкільної освіти є розвиток гармонійної, всебічно розвинутої особистості (В. Смирнов, Г. Орлова та ін.). Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП) (А.Шевцов, С. Миронова, М. Шеремет та ін.). Проблеми навчання й виховання дітей з церебральним паралічем вказує на те що, сенсомоторний недорозвиток, чинить негативний вплив на розвиток у них псхічних пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери та розвитку навичок комунікації (К. Семенова, О. Мастюкова, І. Іпполітова, І. Мамайчук І. Панченко, В. Мясищев та ін.). Вчені відмітили, що недорозвиток у моторної сфери має негативний вплив на розвиток у дітей з церебральним паралічем комунікативної, емоційно-вольової сфери та пізнавальних процесів. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямованої на формування навичок комунікації у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем. | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |