ElarK-PNU

Формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сідор, Марія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:41:56Z
dc.date.available 2021-02-22T13:41:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сідор М. М. Формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Миколаївна Сідор. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4507
dc.description.abstract Головним завданням сучасної шкільної освіти є розвиток гармонійної, всебічно розвинутої особистості (В. Смирнов, Г. Орлова та ін.). Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП) (А.Шевцов, С. Миронова, М. Шеремет та ін.). Проблеми навчання й виховання дітей з церебральним паралічем вказує на те що, сенсомоторний недорозвиток, чинить негативний вплив на розвиток у них псхічних пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери та розвитку навичок комунікації (К. Семенова, О. Мастюкова, І. Іпполітова, І. Мамайчук І. Панченко, В. Мясищев та ін.). Вчені відмітили, що недорозвиток у моторної сфери має негативний вплив на розвиток у дітей з церебральним паралічем комунікативної, емоційно-вольової сфери та пізнавальних процесів. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямованої на формування навичок комунікації у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем. uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу