ElarK-PNU

Формування фонетико-графічних навичок у молодших школярів з порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гакало, М. В.
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:46:53Z
dc.date.available 2021-02-22T13:46:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гакало М. В .Формування фонетико-графічних навичок у молодших школярів з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. В. Гакало. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4508
dc.description.abstract Оволодіння фонетико-графічними навичками є дуже важливими для школяра, оскільки вони уможливлюють цілісне засвоєння навчальної програми, побудову соціальних стосунків з однолітками та відчуття комфорту у середовищі класу та школи. Письмо, є основним способом отримання учбової інформації і грає провідну роль у процесі засвоєння знань, тому можливі порушення письма є серйозною перешкодою для забезпечення оптимального процесу навчання дітей. За останні роки, зросла кількість дітей початкових класів, що зазнають мають труднощі в навчанні спричинені нездатністю опанувати необхідними навичками письма. Сьогодні можна говорити про те, що проблема порушень писемного мовлення в дітей є актуальною не тільки для логопедичної практики, а й усієї системи дошкільної і шкільної освіти в Україні. Мета дослідження: розглянути та дослідити особливості формування фонетико-графічних навичок у дітей молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування фонетико-графічних навичок у молодших школярів з порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу