Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гакало, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T13:46:53Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T13:46:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гакало М. В .Формування фонетико-графічних навичок у молодших школярів з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. В. Гакало. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4508 | |
dc.description.abstract | Оволодіння фонетико-графічними навичками є дуже важливими для школяра, оскільки вони уможливлюють цілісне засвоєння навчальної програми, побудову соціальних стосунків з однолітками та відчуття комфорту у середовищі класу та школи. Письмо, є основним способом отримання учбової інформації і грає провідну роль у процесі засвоєння знань, тому можливі порушення письма є серйозною перешкодою для забезпечення оптимального процесу навчання дітей. За останні роки, зросла кількість дітей початкових класів, що зазнають мають труднощі в навчанні спричинені нездатністю опанувати необхідними навичками письма. Сьогодні можна говорити про те, що проблема порушень писемного мовлення в дітей є актуальною не тільки для логопедичної практики, а й усієї системи дошкільної і шкільної освіти в Україні. Мета дослідження: розглянути та дослідити особливості формування фонетико-графічних навичок у дітей молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування фонетико-графічних навичок у молодших школярів з порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |