ElarK-PNU

Формування культури спілкування у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мигасюк, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-02-23T06:52:03Z
dc.date.available 2021-02-23T06:52:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мигасюк Н. Ю. Формування культури спілкування у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Юріївна Мигасюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4509
dc.description.abstract Науковий інтерес до виявлення та аналізу специфіки розуміння значення фразеологізму, відбору фразеологічних сполучень за їх основними семантичними ознаками при побудові власних висловлювань молодшими школярами із тяжкими порушеннями мовлення в умовах комунікації має на меті отримання нових фактів про типові, характерні для порушення мовленнєвого розвитку прояви патологічного механізму в операціях із лексико-фразеологічними знаками, що сприятиме удосконаленню адекватних структурі недоліку при тяжких порушеннях мовлення практичних методів формування культури спілкування засобами фразеологізмів у дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці методики корекційної (логопедичної) роботи з формування культури спілкування у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування культури спілкування у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу