Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Разова, Віталіна Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T07:09:18Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T07:09:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Разова В. Р. Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Русланівна Разова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4513 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан розвитку спеціальної освіти в Україні характеризується посиленою увагою вчених до поглибленого вивчення особливостей загального, психічного і мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями розвитку з метою забезпечення індивідуального розвитку кожної дитини з урахуванням її психофізичних особливостей, можливостей, здібностей, інтересів тощо. Метою сучасного корекційно-виховного процесу є всебічний гармонійний розвиток особистості дитини з порушеннями мовлення, що передбачає створення оптимальних умов для формування базису її особистісної культури, становлення її цілісності й розкриття її здібностей, забезпечення розвитку її творчого потенціалу, виховання емоційно-ціннісного позитивного ставлення до себе й навколишнього світу. У зв'язку з цим стає актуальним питання формування здатності до творчого самовираження в дошкільників із порушеннями мовлення, пошук рушійних чинників, що сприятимуть і спонукатимуть дитину до творчої діяльності. Оскільки, як відомо, здібності формуються у діяльності, формування здатності до творчого самовираження в дошкільників із порушеннями мовлення передбачає набуття ними досвіду творчої діяльності, емоційно-ціннісних відносин та формування прагнення реалізувати свої потенційні можливості. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці методики та педагогічних умов формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки в умовах корекційного логопедичного впливу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |