ElarK-PNU

Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Разова, Віталіна Русланівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T07:09:18Z
dc.date.available 2021-02-23T07:09:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Разова В. Р. Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Русланівна Разова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4513
dc.description.abstract Сучасний стан розвитку спеціальної освіти в Україні характеризується посиленою увагою вчених до поглибленого вивчення особливостей загального, психічного і мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями розвитку з метою забезпечення індивідуального розвитку кожної дитини з урахуванням її психофізичних особливостей, можливостей, здібностей, інтересів тощо. Метою сучасного корекційно-виховного процесу є всебічний гармонійний розвиток особистості дитини з порушеннями мовлення, що передбачає створення оптимальних умов для формування базису її особистісної культури, становлення її цілісності й розкриття її здібностей, забезпечення розвитку її творчого потенціалу, виховання емоційно-ціннісного позитивного ставлення до себе й навколишнього світу. У зв'язку з цим стає актуальним питання формування здатності до творчого самовираження в дошкільників із порушеннями мовлення, пошук рушійних чинників, що сприятимуть і спонукатимуть дитину до творчої діяльності. Оскільки, як відомо, здібності формуються у діяльності, формування здатності до творчого самовираження в дошкільників із порушеннями мовлення передбачає набуття ними досвіду творчої діяльності, емоційно-ціннісних відносин та формування прагнення реалізувати свої потенційні можливості. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці методики та педагогічних умов формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки в умовах корекційного логопедичного впливу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу