dc.description.abstract |
Однією з найважливіших тенденцій сучасної державної політики в розвитку освіти України є розв’язання проблем, де ключовим пріоритетом і цінністю, суб’єктом життя і культури є дитина. Під впливом нових ціннісних орієнтирів гуманістично зорієнтована педагогіка приділяє значну увагу питанням виховання дітей з психофізичними вадами з метою формування активної, всебічно розвиненої особистості, підготовленої до життя та посильної участі в суспільно корисній праці, особистості, здатної до успішної адаптації та соціалізації (І.Бех, В.Бондар, О. Вержиховська, Н.Денисенко, В.Засенко, А.Колупаєва, С.Максименко, С.Миронова, Т.Сак, В.Синьов, В.Тарасун, Л.Фомічова, О.Хохліна, М.Шеремет, М.Ярмаченко та ін.). Особливі труднощі в досягненні цієї мети об’єктивно виникають у діяльності спеціальної школи, де навчаються діти з порушеннями інтелекту. Мета дослідження: здійснити цілісний аналіз проблеми реалізації корекційних функцій естетичного виховання в спеціальній школі, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему корекційно спрямованого педагогічного керівництва особистісно-естетичним розвитком учнів старших класів з порушеннями інтелекту. Об’єкт дослідження: естетичне виховання в системі спеціальної освіти дітей з порушеннями інтелекту. Предмет дослідження: сутність і зміст корекційних функцій естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах спеціальної школи. |
uk_UA |