Аннотации:
Успішне вирішення завдань, визначених програмою розвитку дитини дошкільного віку взагалі та засобами, методами фізичної культури зокрема, значною мірою залежить від реалізації принципу індивідуалізації. У зв’язку з цим необхідно відзначити, що на сучасному етапі розвитку педагогічної науки перспективним є напрям, що передбачає персоніфікацію, персоналізацію процесу розвитку дитини, але передусім у закладі дошкільної освіти. Але дотепер у педагогіці відсутні спеціальні дослідження, що дозволяють чітко охарактеризувати сутність цих термінопонять. Відкритим залишається також питання про застосування на сучасному етапі персоніфікованого та персоналізованого підходів у процесі фізичного виховання дітей в закладах дошкільної освіти, а також про їхні особливості, характерні ознаки, чіткі критерії, показники персоніфікації та персоналізації. Мета дослідження – науково обґрунтувати педагогічні умови здійснення персоніфікованого підходу до дітей на заняттях із фізичної культури у закладі дошкільної освіти.