Аннотации:
Професійна діяльність педагогічного працівника системи дошкільної освіти передбачає його включення у складну систему комунікацій з дітьми, колегами, батьками, адміністрацією ЗДО. Від здатності до такого широкого кола спілкування, загальної ерудованості, рівня культури вихователя залежить формування особистості дитини як пріоритетного завдання діяльності ЗДО. Комунікативна компетентність вихователя обумовлює успішність його професійної діяльності, є показником його професійної зрілості та активності. Наявність високого рівня сформованості комунікативної компетентності вихователя хоча й не гарантує безпосереднього успіху у навчально-виховній діяльності, але є його неодмінною передумовою. Відтак комунікативна компетентність є важливою компонентою готовності майбутнього фахівця дошкільної освіти до професійної діяльності. Основи комунікативної компетентності починають закладатись вже під час навчання у ЗВО. Зокрема, у підготовці педагога дошкільної освіти передбачено вивчення дитячої психології, що робить свій внесок у формування його комунікативної компетентності. Однак, методичні аспекти формування професійного досвіду майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі вивчення дитячої психології досліджено недостатньо. Мета дослідження – обґрунтування і впровадження експериментальної програми формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів у процесі вивчення дитячої психології.