Аннотации:
Проблему використання художнього слова у вихованні й навчанні дітей достатньо глибоко й різнобічно досліджували суспільні діячі, письменники, просвітителі в різні історичні періоди. Надаючи надзвичайного значення книзі у вихованні підростаючої особистості, вони з особливою вимогливістю та відповідальністю підходили до відбору текстів для читання дітям, наголошували на необхідності прищеплювати любов до книги з перших років життя. Педагогами й психологами проведено численні дослідження, пов’язані з виявленням особливостей сприймання літературних творі; удосконаленням методики роботи з книгою; формуванням художньо-мовленнєвої діяльності дітей. Об’єкт дослідження –формування ціннісного ставлення до книги у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до книги. Мета дослідження – здійснити теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку запропонованих психолого-педагогічних умов формування в старших дошкільників ціннісного ставлення до книги.