Аннотации:
Музика як вид мистецтва відкриває людині можливість пізнавати світ і в процесі пізнання розвиватися. Виховна ефективність музичної дії таїться в самій специфіці збагнення музики на рівні музичного сприйняття як художнього спілкування, коли в музичному звучанні сприймаються не просто звуки або структурні елементи, а соціальні відчуття людини, і естетичне переживання полягають в співпереживанні, в співчутті, вираженні радості або горя, дружби або ворожнечі. Сучасний соціально-економічний і духовний стан нашого суспільства привертає особливу увага до питань вдосконалення дошкільної системи освіти і виховання, покликаної розвивати індивідуальність кожної зростаючої людини. Необхідною умовою подолання духовної кризи, що спостерігається, виступає повноцінне музично-естетичне виховання підростаючого покоління, розвитку основ сприйняття музики. Проблема дослідження полягає в пошуку і розробці умов для успішного формування сприйняття музики дітей молодшого дошкільного віку, як засобу розвитку музичності. Вирішення даної проблеми визначило актуальність дослідження. Мета дослідження – розробити та експериментально апробувати науково обґрунтовану модель педагогічної діяльності з формування музичної культури дітей старшого дошкільного віку в процесі проведення свят та розваг в ЗДО.