Аннотации:
Модернізація загальної музичної освіти вимагає постійного підвищення її якості, оновлення змісту і організаційних форм, а також є найважливішим чинником інтеграції інноваційних технологій, спрямованих на підвищення результативності навчання. Інтенсивні зміни відбуваються нині в музично-педагогічній освіті, яка спрямована на творчий розвиток особистості, здатної до швидкого реагування на можливі зміни навчального середовища, вирішення проблеми адаптації молодої людини в соціумі. Як невід'ємна частина духовної культури, творча діяльність є основою особистісного розвитку та громадським резервом гуманізації суспільства. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка етапів та засобів організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільних закладів.