Аннотации:
У процесі шкільного навчання образне мислення є домінуючим, а наочність ‒ один із найважливіших дидактичних принципів. Близько 90 відсотків усієї інформації, яка сприймається людиною, надходить до неї через зоровий канал сприймання, який має у 100 разів більшу пропускну здатність, ніж слуховий. У зв’язку з цим використання у навчанні засобів наочності є винятково важливим. Вони, крім того, що дають величезну інформацію про об’єкти вивчення, сприяють цілісному сприйманню цього об’єкта, збуджують емоції і викликають інтерес учнів. Об’єктом дослідження є процес формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів у курсі іноземної мови (англійської) на початковому етапі. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування іншомовної комунікативної компетентності учнів 4 класу на уроках іноземної (англійської) мови засобами зорової наочності. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання зорової наочності для інтенсифікації оволодіння комунікативною компетентністю на уроках іноземної (англійської) мови учнями 4 класу, та її експериментальній перевірці.