Abstract:
У сучасній педагогіці, у суспільній свідомості, у практичній діяльності вчителів усе сміливіше і наполегливіше з’являються думки про необхідність нового розуміння ролі та місця культурної спадщини народу в школі, його виховних та пізнавальних функцій. Аналіз наукових праць, присвячених використанню усної народної творчості в освітньому процесі початкової школи, засвідчив, що більшість дослідників описують особливості вивчення фольклору на уроках літературного читання. Проте казки, народні пісні, легенди, приказки, прислів’я, загадки, скоромовки є цікавим змістовним дидактичним матеріалом, що сприяє кращому засвоєнню учнями мовознавчих понять, а також ефективним засобом формування національно-мовної особистості молодших школярів, що й зумовлює актуальність теми обраного дослідження. Мета наукового дослідження ̶ схарактеризувати особливості вивчення частин мови на основі творів українського дитячого фольклору.