Аннотации:
Українська мова служить засобом пізнання, є хранителем національної культури, є засобом спілкування і виразу відношення до світу, виступає як інструмент розвитку і виховання. Тому під час її вивчення дуже важливо досягти високого рівня комунікативної компетенції у школярів. Використання технології інтерактивного навчання значною мірою підвищує ефективність навчального процесу, сприяє високому інтелектуальному розвитку учнів, забезпечує оволодіння навичками саморозвитку особистості, можливістю думати, творити. Мета роботи – проаналізувати методологічні й теоретичні засади інтерактивних технологій навчання, змоделювати й дослідити організацію спілкування українською мовою молодших школярів на уроках української мови за допомогою інтерактивних вправ і завдань та експериментально перевірити запропоновану методику.