Abstract:
Реалізація принципу варіативності дає змогу педагогічним колективам освітніх закладів обирати і конструювати педагогічний процес за будь-якими моделями, зокрема й авторськими. Це супроводжується суттєвими позитивними змінами в педагогічній теорії й практиці: розроблення різних варіантів змісту освіти, використанням можливості сучасної дидактики у підвищенні ефективності освітніх структур; здійсненням наукових розроблень і практичним обґрунтуванням нових педагогічних ідей і технологій. Прагнення до змін, зняття певних обмежень на інноваційну діяльність прислужилися зародженню інноваційного руху в системі освіти. Неабиякі можливості для якісних змін в освіті пов’язані з інтенсивним розвитком засобів комунікації та інформаційних технологій. Об’єкт дослідження – процес інноваційного розвитку сучасної початкової школи. Предмет – нововведення у змісті та формах організації навчальної діяльності учнів початкової школи. Мета дослідження полягає в розробленні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці методичних засад вдосконалення дистанційного навчання молодших школярів.