Abstract:
Науковці вказують на провідну роль феномена емоційно-образного сприймання в організації та здійсненні освітньої діяльності молодших школярів, а також підкреслюють важливість грамотно спланованих та проведених уроків мистецтва, зміст яких спрямований на створення оптимальних умов для цілеспрямованого та систематичного розвитку сприйняття. Це стане можливим за умови опанування учнями початкової школи творів мистецтва різних за жанрами, стилями, художньо-змістовим наповнення, а також набуття учнями емоційного досвіду та здатності до передавання образного змісту творів мистецтва індивідуально-інтерпретаційної, оригінально-творчої та креативної діяльності. Мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроці «Мистецтва».