dc.contributor.author |
Харкавлюк, Анна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-11T13:44:23Z |
|
dc.date.available |
2021-03-11T13:44:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Харкавлюк А. Д. Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності: магістерська роб.: 053 Психологія / Анна Дмитрівна Харкавлюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4773 |
|
dc.description.abstract |
Визнати важливість принципів толерантності для освіти – це необхідний, проте лише перший крок. Подальше просування вимагає, перш за все, розуміння природи толерантності, розкриття витоків і умов розвитку «толерантної особи», а для створення ефективних педагогічних підходів необхідна відповідна психологічна теорія. Мета дослідження – полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці змісту, психологічних особливостей та умов розвитку толерантності старшокласників. Об’єкт дослідження – толерантність учнів старших класів. Предмет дослідження – психологічний зміст, особливості та умови розвитку толерантності старшокласників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |