ElarK-PNU

Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харкавлюк, Анна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-03-11T13:44:23Z
dc.date.available 2021-03-11T13:44:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Харкавлюк А. Д. Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності: магістерська роб.: 053 Психологія / Анна Дмитрівна Харкавлюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4773
dc.description.abstract Визнати важливість принципів толерантності для освіти – це необхідний, проте лише перший крок. Подальше просування вимагає, перш за все, розуміння природи толерантності, розкриття витоків і умов розвитку «толерантної особи», а для створення ефективних педагогічних підходів необхідна відповідна психологічна теорія. Мета дослідження – полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці змісту, психологічних особливостей та умов розвитку толерантності старшокласників. Об’єкт дослідження – толерантність учнів старших класів. Предмет дослідження – психологічний зміст, особливості та умови розвитку толерантності старшокласників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу