Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Харкавлюк, Анна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-11T13:44:23Z | |
dc.date.available | 2021-03-11T13:44:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Харкавлюк А. Д. Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності: магістерська роб.: 053 Психологія / Анна Дмитрівна Харкавлюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4773 | |
dc.description.abstract | Визнати важливість принципів толерантності для освіти – це необхідний, проте лише перший крок. Подальше просування вимагає, перш за все, розуміння природи толерантності, розкриття витоків і умов розвитку «толерантної особи», а для створення ефективних педагогічних підходів необхідна відповідна психологічна теорія. Мета дослідження – полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці змісту, психологічних особливостей та умов розвитку толерантності старшокласників. Об’єкт дослідження – толерантність учнів старших класів. Предмет дослідження – психологічний зміст, особливості та умови розвитку толерантності старшокласників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні умови розвитку толерантності старшокласників як власної індивідуальності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |