ElarK-PNU

Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорна, Вікторія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-12T07:21:12Z
dc.date.available 2021-03-12T07:21:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чорна В. С. Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Сергіївна Чорна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4787
dc.description.abstract Мовлення, виступаючи в своєму функціональному призначення як засіб пізнання і спілкування, служить найважливішим інструментом соціалізації учнів з порушеннями інтелекту. Особистість формується в діяльності та спілкуванні з іншими людьми, сама визначає характер протікання цих процесів. Мовлення має величезне значення для формування психічних процесів, всієї особистості дитини, становлення мислення і волі, тому розвиток вербальної комунікації у таких дітей є однією з актуальних проблем спеціальної педагогіки. комунікативних умінь і навичок стосовно молодших школярів з порушеннями інтелекту, слід зазначити, що, незважаючи на чітке уявлення про те, яке значення має вміння людей взаємодіяти один з одним, багато аспектів формування комунікативних умінь і навичок у даній категорії дітей залишаються менш розробленими, ніж в інших сферах спеціальної педагогіки і психології. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити методику формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу