Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чорна, Вікторія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T07:21:12Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T07:21:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Чорна В. С. Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Сергіївна Чорна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4787 | |
dc.description.abstract | Мовлення, виступаючи в своєму функціональному призначення як засіб пізнання і спілкування, служить найважливішим інструментом соціалізації учнів з порушеннями інтелекту. Особистість формується в діяльності та спілкуванні з іншими людьми, сама визначає характер протікання цих процесів. Мовлення має величезне значення для формування психічних процесів, всієї особистості дитини, становлення мислення і волі, тому розвиток вербальної комунікації у таких дітей є однією з актуальних проблем спеціальної педагогіки. комунікативних умінь і навичок стосовно молодших школярів з порушеннями інтелекту, слід зазначити, що, незважаючи на чітке уявлення про те, яке значення має вміння людей взаємодіяти один з одним, багато аспектів формування комунікативних умінь і навичок у даній категорії дітей залишаються менш розробленими, ніж в інших сферах спеціальної педагогіки і психології. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити методику формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |