Abstract:
Мультимедійні технології на уроках в початкових класах - не просте випробування і для вчителя. По-перше, воно вимагає певного рівня обізнаності педагога в можливостях комп'ютера. Активна індивідуальна робота учнів вимагає від педагога значної уваги і організованості з контролю за результатами такої діяльності та відповідної організації навчального процесу. Урок з використанням мультимедійних технологій не є полегшеним для вчителя, скоріше навпаки, але надзвичайно важливо, що ефективність такого уроку значно перевищує звичайний. Об’єкт дослідження - навчальний процес в початковій школі. Предмет дослідження – педагогічні умови формування навчально-пізнавальних умінь засобами мультимедійних технологій на уроках у початкових класах. Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні, що вивчення предметів у початкових класах здійснюватиметься більш ефективно з використанням мультимедійних технологій.