Аннотации:
Зміни у змісті та концептуальних основах початкової освіти зумовлюють соціальну потребу в підготовці нового покоління учнів. Суспільство потребує всебічно підготовлених учнів з високорозвинутим інтелектом, логічною культурою. Саме знання основ логіки підвищує культуру мислення, сприяє чіткості, послідовності й доказовості міркувань, підсилює ефективність і переконливість мови. Особливо це важливо в процесі опановування новими знаннями та компетентностями. Важливість досліджуваної проблеми посилюється необхідністю виявлення дидактичних умов формування логічної компетентності учнів початкової школи, мета яких – не лише досягти конкретних результатів у навчанні, а й перетворити пізнання на цікавий, захоплюючий процес, що, окрім навчальної, виконує також розвивальну та творчо-пізнавальну функції. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість дидактичних умов формування логічної компетентності учнів початкової школи.